A hatalom maga

Ülök a gépen és hazafelé tartok. Vár a jó öreg, de mindig fiatal, a koszos de csillogó Mumbai. A világ közepe. Kikuya emléke még erős. Azt hiszem otthagytam valami értékeset nála örökre. Azt hiszem, mint egy sosem begyógyuló seb, ez mindig fájni fog.

A játék, amit ezzel a Hang fickóval játszom kezdi egyre inkább uralni a tudatom. Eddig sem kellett Delhibe járjak az összeesküvés elméletekért, Szingh (a főszerkesztőm) nem mindig dijazta ezt, de tény, hogy sokszor nekem lett igazam. Azt mondta, ezt a gondolkodást nem találja meg Indiában, csak ilyen külhoni, európai agy képes rá. (Sosem tudta megjegyezni, hogy mi az, hogy magyar, neki európai voltam.)

Belefutottam egy régi cikkbe, ahol épp a Világkereskedelmi Szervezet, a WTO egyik belső megállapodásáról írtam. Ott derült ki számomra a világ globális irányításának ténye. Arról szólt, hogy Európa (az Unió) teljesen tönkreteszi saját mezőgazdaságát, teret engedve a fejlődő országok élelmiszer-ipari termékeinek. Cserébe az Európai gyáripar termékei könnyebb bejutást kapnak a világ távolabbi piacaira. Gyönyörű. És milyen mocskos.

Vajon kik állhatnak a háttérben? És mi a valódi céljuk? Csak a hatalom maga?

A bejegyzés trackback címe:

https://magyarhang.blog.hu/api/trackback/id/tr434155427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása