Devanand, Mumbay – 23. hét

2012.06.05. 07:30

Nekivágok

Eldöntöttem. Megszervezek egy utat Magyarországra. Megbeszélem a főszerkesztőmmel, hogy ne szabadságnak vegye, hanem fizessen valamennyit. Végül is Európa szívébe megyek. Közben meg keményen elkezdek nyomozni azután a bizonyos szoba után.

Legalább elmenekülök a monszun elöl. Ahogy nézem, Magyarországon ilyenkor gyönyörű idő van ahogy írják.

Na, de ez a szoba-ügy. Van egy olyan sejtésem, hogy valami nyomot fogok találni ott. Kérdés, mennyit engednek nekem megtudni ezek a sötétben bujkáló emberek?

És felmerült még egy kérdés: mi van, ha nem csak én kaptam ezt a feladatot? Nem akarom elhinni, hogy én lennék annyira fontos, hogy ezt egyedül rám találták ki.

Azt már meg sem kérdezem: miért?
 

A bejegyzés trackback címe:

https://magyarhang.blog.hu/api/trackback/id/tr574565730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása