Devanand, Mumbai - 1. hét

2012.01.03. 13:24

Mi ez az egész?

 

Tisztában voltam vele, hogy kiválasztott vagyok. A szerencsével sosem álltam hadilábon. De ez? Ez az egész…!? Nem szoktam meglepődni, de most megtörtént. Felkeresett egy ürge, (olyan titokzatos módon, hogy magam sem) és azt mondta, el kell jutnom egy helyre, ahol, - hihetetlen de igaz – ahol a világ ügyeit intézők várnak. Köpni nyelni sem. Na jó, nem sokáig, mert nem olyan fából faragtak. Póker arc és flegmaság.

Szóval itt vagyok Mumbaiban, India legnépesebb városában, a szülővárosomban és azon agyalok, mit is tegyek. Van két nap szabim a következő cikkig, addig le akartam ugrani Goára. Van ott némi behajtásra váró kártyapénzem, de ez az egész ügy megzavart. Azt mondta az ürge – aki teljesen idióta módon Hangnak nevezi magát – hogy a magyar származásom lényeges volt a választásban. Hmm.

Igaz, a fater onnan jött , jómagam azonban csak egyszer jártam ott. Szürke egy hely. De azért belém töltötte a nyelvet meg némi kultúrát. Két világ gyermeke vagyok. Újságíró, hamiskártyás. Egy túlélő. Egy beképzelt kis senki, aki már rég eladta a lelkét. Ami Indiában, ahol minden mocskos sarokban egy istenség követeli a karmád, nehezebb, mint gondolnád.

Utánanéztem, mi van most abban a Magyarországban. Jó nagy szar. Az Európai Unió része. De épp próbálnak kilépni, vagy kitetetni magukat onnan. Aztán lehet, hogy államcsőd is lesz. Az IMF persze őket is megpróbálja megvenni – szemét egy bagázs. Pedig ők a világ igazi urai, nem azok, akik velem ezt a játékot játszatják. Persze miért is ne… Lehet hogy épp valami IMF fejes szórakozik velem. Sebaj, akkor is leírom amit gondolok, hisz' a Hang őszinteséget kért a jegyzeteimbe. Hát tessék:

Az IMF csak azért jött létre hogy államokat taszítson rabszolgaságba. Pontosan tudom, mert ilyen a kártya is. Ha valakitől kölcsönkérek, ő fölém kerül, és követelheti, hogy ne dugjam meg a csaját. És én nem is fogom megdugni. Ha nem tartoznék neki, akkor viszont magam döntök. Szabadon. Na ezt a szabad döntést veszi el ez a kullancsként vértszívó IMF. De – kedves Hang, vagy mi – tudod mi a legszemetebb? Hogy mindezt a megmentő szent köntösébe bújva teszi.

A bejegyzés trackback címe:

https://magyarhang.blog.hu/api/trackback/id/tr643519021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása