Ernő, Budapest - 17. hét

2012.04.23. 13:59

Információ-éhség

Nem tudom, hogy féljek-e, vagy megijedjek. Lehet, hogy épp mindkettő egyszerre az, ami igazán helyénvaló. A szomszédomtól megtudtam, hogy a két magánnyomozó, akikkel a feleségét lesette, nyomtalanul eltűnt. Kiderült, hogy ezért strázsált ott a rendőrautó múlt héten. Egyszerűen eltűnt a két ürge.

Nem kell részleteznem, hogy az én helyzetem fényében ez mennyire kellemesen érint engem. Mi a túró történik itt?

A lenyúlt 1000 dollárom titokzatos körülmények között visszakerült a számlámra, ezt sem értem, és a bank se tudott rá mit mondani, mindenesetre erre nem panaszkodom. Üzlettársammal, aki múlt héten felkeresett, megbeszéltem egy találkozót, de nem jött el. Egy órát szobroztam a Royal szálloda előtt, hívtam kb. hússzor, de „pillanatnyilag nem elérhető”… és azóta se jelentkezett, felhívni pedig nem tudom. Hullanak körülöttem az emberek, mint ősszel a legyek, vagy mi az istennyila van? Ha olyan fene nagy befolyású körök léteznek, amikről beszélt… Talán felvilágosíthatna, hogy mire is számíthatok…

Kezdjem megírni a végrendeletemet? Későbbre tartogattam magamnak ezt a roppant kellemes elfoglaltságot.

Próbálom magamban összerakosgatni azt a kevés információt, ami a kis „akadályversenye” rajtja óta a birtokomba jutott, és úgy érzem, kicsit megfeneklett a hajóm. Sajnos azon már túl vagyok, hogy egy legyintéssel elintézzem a dolgot, hogy ugyan, hülyeség. Ahhoz viszont kevés a tudásom, hogy valódi következtetéseket vonjak le, ne pedig összeesküvés-elméleteket gyártsak. Vagy épp ezt akarja? Van fantáziám, talán túlságosan is élénk. Ha ez kell, olyanokat agyalok ki, hogy a szőre égnek áll. Csak tudnám, hogy valójában mit is akar tőlem, mert erre még lassan két hónap elteltével sem sikerült rájönnöm.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://magyarhang.blog.hu/api/trackback/id/tr384468402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása